mandag den 26. september 2011

Back to reality... sådan da!

Så er jeg tilbage (forhåbentlig)!

Har sagt det før, men nu må der snart blive lidt mere alenetid foran computeren. De sidste mange hundrede gange jeg har sat mig ned og logget ind på bloggen har Hektor krævet opmærksomhed (han er vist værre end mig!)

Nu har jeg puttet Hektors sut i munden for 10 gang og nu er han så småt ved at falde i søvn (syv,ni,tretten)

Selvom der jo ikke sker så vanvittigt meget ophidsende og breaking news når man er på barsel - eller i hvert fald ikke når jeg er på barsel (læs: bruger nærmest alle døgnets timer på at få knægten til at sove) har jeg alligevel besluttet at jeg nu er tilbage på bloggen. Og bare vendt... det bliver vildt, fascinerende, utroligt - som en krimi eller roman i bare ikke kan slippe...

Eller... i hvert fald ikke i dag! Hektor synes ikke om min ide med at han sover sødt i sengen og jeg sidder her. Men man skal jo holde hvad man lover - så er snart tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar