mandag den 4. juli 2011

Babytæppe og bold...hjemmelavet er et hit!

Jeg er snart ved at se i øjnene, at det ikke er helt ligetil at bevæge mig rundt for lang tid af gangen. Så med enden solidt placeret på min stol i stuen foran en symaskine, har jeg fået kreeret lidt godter til den lille. Helt overraskende uden nogle vilde hysteriske flip (Kristina du er mit vidne).

Følte mig helt som sådan en zen-agtig-øko mor som jeg sad der og syede babytæppe, bolde med klokker i (og allergivenligt fyld... ja ja da - sikke jeg kan). Imens sad min kære veninde Kristina og strikkede bamser til bebsen. Så gik der en helt dag med at lave ting til et lille menneske, der endnu ikke er kommet til verden. Måske synes den det er fedt med alt det hjemmelavede gøgl... måske vil den om nogle år se på billeder af den selv og tænke: Hvorfor skulle alt være guld, brunt og grønt?



2 kommentarer:

  1. Hejsa

    Kom lige forbi juligruppen og så du var blogger (det samme er jeg)... Super fint babytæppe og jeg er helt vild med de stoffer du har valgt... Fedt!
    Kh Pernille...

    SvarSlet
  2. Hej.
    Det er nogle rigtige flotte legesager du har fået bikset sammen. Og nu hvor du har fået en lille trold, hvad siger han så til det. Er der begejstring eller er Lamaze bare bedre ;-)

    SvarSlet