torsdag den 9. juni 2011

Nu er den her... kuldesokken

Nåede lige at få sagt højt at "Jeg kan da ikke nikke genkendende til det der med at gravide har det ekstra varmt og får hævede ben og fødder...". Jeg må desværre tage det i mig igen. De sidste dages varme har været en prøvelse. F.... det har været varmt. Mine fødder har føltes som om de var et stort lavakrater og lignede pludselig ikke min egen fod, men en slags trolde og hobitfod. I går lå jeg henslængt i sofaen (så elegangt som man nu engang kan ligge henslængt når man er højgravid) med benene oppe og kunne kun tænke: "Hvorfor er der ikke nogen der ar opfundet en kuldesok til gravide? En slags Is sok. Det modsatte af en varmedunk som indtil videre har været et mirakel på min lænd. Opfinder Kim Park gik på opdagelse i fryseren. Og nu når jeg alligevel ikke kan drikke et koldt glas hvidvin, hvorfor så ikke omdanne hvidvinskøleren fra fryseren til en kuldesok? Det hjalp, og var var det bare fantastisk koldt og dejligt!

Først køles den ene fod, så den anden, så den første igen... tror klart der er et udviklingspotentiale her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar